dilluns, 7 de juny del 2010

Es fa saber


Atès que alguns amables lectors em van suggerir que fora bo fer una llista ordenada, a ser possible alfabèticament, de les paraules publicades al disseccionari.

Atès que un disseccionari perd la seva utilitat si no guarda un ordre similar al dels seus germans diccionaris (i això ho hauran de reconèixer tots els estudiants de català, especialment estrangers, que acudeixen a aquestes pàgines).

Atès que ahir diumenge va ploure i no hi havia cap pel·lícula que ens interessés a la cartellera.

Es fa saber que, després d’un munt d’hores de feina, a partir d’ara compteu amb una pestanya a la part superior on trobareu la totalitat de mots publicats, ordenats de forma convencional i escrits en gloriosa “helvètica”, un tipus de lletra que inexplicablement a Blogger només es pot utilitzar per escriure pàgines, però no apunts. Potser ha quedat una mica xurro, ho intentaré anar arreglant, tot i que l’editor és francament infernal.

Apa, perquè després digueu!

11 comentaris:

  1. Allau,

    Des de quan es fa cas als lectors...? ;-)

    Vaja treball d'Hèrcules que has fet! La meva àvia diria que qui no té feina el gat pentina i veig que no deus tenir gat per poder fer tot això.

    Gràcies. De totes maneres, i potser aquesta és una de les gràcies d'aquest diccionari convencional..., algunes paraules prenien més força al costat de les altres del grup i aquí assoleixen unes bones quotes d'emancipació que no els està malament.

    ResponElimina
  2. En alguns casos, en perdre's el context, les definicions són més difícils d'entendre; però crec que els estudiants del català com a llengua estrangera m'ho agrairan.

    ResponElimina
  3. Tremendo!

    Al nivell del Diccionari per a Ociosos, com a mínim!

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. Sànset, els tremendos sou vosaltres. Quines coses em feu fer!

    ResponElimina
  5. no entenc perquè les has hagut d'endreçar en aquest ordre, jo hagués començat per la "j", després la "a", després la "q", de la forma més coherent possible :(

    ResponElimina
  6. plasplasplas.
    Una eina imprescindible!!
    (quina feinada, però s'ho val)

    ResponElimina
  7. Calla Clídice, que no estic per bromes, que m'acabo de carregar la pàgina :(

    Ai, ai, qui em manaria ficar-me en aquests embolics!

    ResponElimina
  8. doncs t'ho anava a preguntar, perquè l'altre dia a "Testenguaret" es queixava que això de les pàgines anava fatal i que s'havia carregat tots els comentaris de la principal i que bla bla bla. O sigui que ves amb compte!

    ResponElimina
  9. La culpa de tot la té la pluja, i la merda de cartellera!! Porco governo!

    ResponElimina
  10. Sort que jo em creixo amb les dificultats. No sé quan, però ho arreglaré. I tant!

    ResponElimina
  11. Arreglat més o menys (encara surt amb uns espaiats arbitraris, però no hi insistiré). Almenys ara tinc un arxiu de backup.

    ResponElimina